Η πολυπολιτισμικότητα είναι το τέλος των εθνικών πολιτισμών

Η πλύση εγκεφάλου που ασκεί το μεταπολιτευτικό καθεστώς της αριστεράς βρίσκει την αυθεντική της έκφραση στην αλγεινή εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι υπήκοοι του για την τρομοκρατία. Οι πολιτικά ανυποψίαστοι πολίτες έχουν ταυτίσει την τρομοκρατία εξολοκλήρου με τους πάσης φύσεως περιθωριακούς που εναντιώνονται τις περισσότερες φορές με τη χρήση οργανωμένης βίας στο καθεστώς και στιγματίζονται γι’ αυτό ως κοινοί εγκληματίες. Όλα τα απολυταρχικά καθεστώτα ασκούν κάποια μορφή τρομοκρατίας στους “από τα κάτω”, ώστε να ανέλθουν και φυσικά προκειμένου να εδραιωθούν στην εξουσία. Γι’ αυτό και ανατρέπονται…
Σήμερα, η πνευματική τρομοκρατία αναδεικνύεται σε ένα από τα ισχυρότερα όπλα του εγχώριου κατεστημένου στην επιβολή ενός καθεστώτος καθολικής αποβλάκωσης, οι υπήκοοι του οποίου στερούμενοι στοιχειώδους κρίσης και κριτικής σκέψης συνηγορούν ασυνείδητα στις παράλογες επιταγές του. Ό,τι είναι μέτριο ή δεν ξεπερνά την μετριότητα, στην εποχή του εκμηδενισμού των πάντων, ανάγεται σε “αριστούργημα” ή σε πολιτιστικό επίτευγμα. Φυσικά, το καθεστώς δράττει την ευκαιρία και δεν παραλείπει να στηρίξει δια των αντιπροσώπων του την εκάστοτε πνευματικά μολυσματική σύλληψη, παρουσιάζοντάς την ως πολιτιστική πρόοδο…
Φέτος το καλοκαίρι η καλλιτεχνική εταιρεία ΑΡΓΩ – Αιμιλία Υψηλάντη παρουσιάζει την τραγωδία του Ευριπίδη “Βάκχες” σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη. Η επίσημη πρεμιέρα της θα γίνει στο φεστιβάλ Φιλίππων στις 13 και 14 Ιουλίου. Ο εκκεντρικός καλλιτέχνης της Ποπ Σάκης Ρουβάς θα υποδυθεί τον Διόνυσο! Το διονυσιακό στοιχείο κεντρίζει την προσοχή της αριστεράς, καθότι μέσω αυτού προκαλεί πνευματική σύγχυση, εξομοιώνοντας την αταξία με το διονυσιακό, το οποίο είναι φύσει συμπληρωματικό σαν στιγμή του απολλώνιου…
Ο σκοπός της παράστασης είναι η ανάδειξη της πολυπολιτισμικότητας αλλά και της τοπικής παράδοσης (!), σύμφωνα με όσα έχουν λεχθεί από τον ίδιο τον σκηνοθέτη και το επιτελείο του. Συγκεκριμένα, στο χορό θα συμμετέχουν 11 κορίτσια και 3 “Αφροέλληνες” μουσικοί κρουστών, ενώ η μουσική, την οποία επιμελείται ο Γιώργος Πούλιος, θα είναι ζωντανή, με τη συμμετοχή και συνεργασία του Μιχάλη Αφολαγιάν, μουσικού, ηθοποιού και δασκάλου αφρικανικής μουσικής….
Στην άθλια αυτή παράσταση συμμετέχουν οι κάτωθι…
Χορός: Γιώτα Βέη (κορυφαία), Αντιγόνη Ψυχράμη, Άννα Μενενάκου, Λούσα Μαρσέλλου, Ευαγγελία Συριοπούλου, Ντάνη Γιαννακοπούλου, Δανάη Κατσαμένη, Ζαφειρία Δημητροπούλου – Delangel, Ιωάννα Κουντικέ, Ναταλί Ερνέστα, Γκρέις Νουοκέ.
Μουσικοί κρουστών: Μιχάλης Αφολαγιάν, Σαμουήλ Ακινόλα, Στέφανος Μουαγκ
Τι σχέση μπορούν να έχουν οι ως άνω, αν κρίνουμε από την ευλόγως αμφισβητούμενη ελληνικότητα των ονομάτων τους, με την αρχαία τραγωδία εν γένει και τις Βάκχες του Ευριπίδη; Το πολυπολιτισμικό στοιχείο της παράστασης είναι ο σκοπός της παράστασης και όχι ο αρχαίος Ευριπίδης και οι Βάκχες του. Για ακόμα μια φορά γινόμαστε μάρτυρες του ίδιου καλοπαιγμένου κοινωνικού δράματος. Το θέαμα είναι αυτό που κλέβει ουσιαστικά την παράσταση, αλλά και τη ζωή και πάνω απ’ όλα την ιστορική αλήθεια…
Το “ανιδιοτελές” του σκοπού της παράστασης αποκαλύπτεται ξεκάθαρα από την χορηγία της…
“Η παράσταση υποστηρίζει, καθ’ όλη την περιοδεία, τους σκοπούς του συλλόγου Φίλων παιδιών με καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ και το νέο του έργο, την Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών, προσφέροντας μέρος των εσόδων από τα εισιτήρια τους. Η πρόεδρος ρου Συλλόγου κυρία Μαριάννα Βαρδινογιάννη τίμησε με την παρουσία της την συνέντευξη Τύπου και ευχαρίστησε τους συντελεστές που μέσω της περιοδείας των «Βακχών» στηρίζουν την ΕΛΠΙΔΑ”.
Μια κοινή υποκρίτρια φιλάνθρωπη »κυρία» σαν την Γιάννα Αγγελοπούλου είναι και η Βαρδινογιάνναινα που παριστάνει πως προσφέρει κοινωνικό έργο, όπως και όλα τα αστικά σκουλήκια του σιναφιού τους…
Δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε σε κανένα προοδευτικό τσικό το χατίρι να μας αποπροσανατολίσει από τις πατρώες αξίες μας, να διαβάλει το λαό μας, μας συγχύσει και να μας ελέγξει επιφυλάσσοντας στον εαυτό μας να αποφασίζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για λογαριασμό μας!
Σε μια κοινωνία που καθημερινά αποσυντίθεται πνευματικά και διολισθαίνει σε έναν υλιστικό κατήφορο, το όπλο όσων διατηρούν τα αντανακλαστικά τους ακέραια και διατηρούν ζωντανό το πνεύμα του πολεμιστή μέσα τους είναι η διατήρηση της πολεμικής φύσης τους με κάθε μέσο. Σε έναν κόσμο που βασιλεύει η αταξία, το να διατηρεί κανείς την τάξη του νου παραμένει ένα ακόμα σημαντικό όπλο στο θηκάρι του πολεμιστή. Ας βάλουν καλά στο θολωμένο μυαλό τους ότι για μας η διατήρηση της τάξεως είναι το κλειδί της νίκης…
Καλούμε τον ελληνικό λαό να απομονώσει τους θολοκουλτουριάρηδες και την παράσταση με δυναμικό τρόπο σε κάθε πόλη που οι συντελεστές της θα επιχειρήσουν να κάνουν την εμφάνισή τους. Προδότες, τίποτα δεν θα μείνει ατιμώρητο. Η ασέλγεια σε βάρος του Ελληνισμού δεν θα περάσει ατιμωρητί, ποτέ και πουθενά.
Ο Αγγλοεβραίος υπάνθρωπος Μάρτιν Μπερνάλ απεβίωσε στις 9 Ιουνίου στο σπίτι του στο Καίημπριτζ της Αγγλίας. Μπορεί να μας άφησε χρόνους, ωστόσο αυτό το γαμημένο φίδι πρόλαβε να αφήσει πίσω το ιδεολογικό δηλητήριό του σαν κατοπινή κληρονομιά διασάλευσης της αρμονίας στο νου των ανθρώπων με την ελεεινή και ανυπόστατη θεωρία που περιέχεται στη τριλογία του “Μαύρη Αθηνά: οι αφροασιατικές ρίζες του Κλασικού πολιτισμού”. Σκατά στον τάφο του!

Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s