Εθελοτυφλωντας στο προβλημα των Αθιγγανων

Σάλος έχει ξεσπάσει τελευταία με τις ενστάσεις γονέων στο Χαλάνδρι για τις εγγραφές μικρών Αθιγγάνων Ρομά στα γειτονικά σχολεία της περιοχής. Η δημοσιότητα που έχει πάρει η υπόθεση ήταν αφορμή για να επανέλθει στην επικαιρότητα η κατάσταση που εδώ και δεκαετίες συμβαίνει σε ολόκληρη την Ελλάδα με την αντιμετώπιση των Ρομά απ’το ίδιο το κράτος σε σχέση με τους Έλληνες πολίτες του, αλλά και τις διαμαρτυρίες των τελευταίων.
Ας πάρουμε τα πράγματα απ’την αρχή. Οι Αθίγγανοι είναι ένα κράμα προσμεμιγμένων μογγολικών φύλων που παρασιτοζωούν εις βάρος του εκάστοτε έθνους όπου εγκαθίστανται και λειτουργεί ως ξενιστής. Εις βάρος του εντόπιου λαού διαπράττουν κάθε είδους παρανομίες και εγκλήματα όπως η κατοχή και διακίνηση όπλων και ναρκωτικών, ληστείες, παράνομο εμπόριο, διάδοση ασθενειών και μη τήρηση τουλάχιστον των βασικών κανόνων υγιεινής, γκετοποίηση περιοχών κι εξαθλίωσή τους, κοκ.
 Το πιο ειδεχθές έγκλημα που πράττουν οι Αθίγγανοι όμως είναι οι απαγωγές ανηλίκων παιδιών τα οποία ανατρέφουν στους καταυλισμούς τους σαν να είναι δικά τους παιδιά, τους επιβάλλουν την δουλειά-δουλεία απ’την τρυφερή παιδική ηλικία, τα κακοποιούν σωματικά, πνευματικά, ψυχικά και σεξουαλικά, με απώτερο σκοπό τους την επιμιξία των Αθίγγανων με το έθνος-ξενιστή τους, ώστε να προσπαθήσουν ν’αφομοιωθούν τουλάχιστον φυλετικά.
Όσον αφορά το πολιτισμικό και πολιτιστικό τους επίπεδο, η εξαθλίωση είναι παραπάνω από προφανής. Κατοικούν σε παράγκες και τσαντίρια, ή στην καλύτερη περίπτωση σε τροχόσπιτα, ληστεύουν για να εξασφαλίσουν τα προς το ζειν, και παρότι οι περισσότεροι κυκλοφορούν φορώντας χρυσές καδένες, εξακολουθούν και κλέβουν διότι αυτό είναι το μόνο που ξέρουν να κάνουν, ή δεν θέλουν να μάθουν να κάνουν κάτι άλλο.
Με τα χρόνια, το κράτος υπό την την πίεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναγκάστηκε να παραχωρήσει εργατικές κατοικίες σε οικογένειες Αθίγγανων, στα πλαίσια προγράμματος κοινωνικής πρόνοιας. Παρότι τα προγράμματα αυτά συγχρηματοδοτούνται απ’το κράτος και την ΕΕ, είναι παραπάνω από αντιληπτό ότι εν τέλει τα περισσότερα χρήματα πήγαν σε καταθέσεις βουλευτών και κάθε λογής υπευθύνων στο εξωτερικό και μόλις κάποια μικρά ποσά διατέθηκαν γι’αυτό το σκοπό, χρήματα τα οποία παρακρατήθηκαν από φόρους των Ελλήνων πολιτών.
Ακόμη, όμως, κι εάν όλα τα χρήματα είχαν διατεθεί για τον άμεσο σκοπό του προγράμματος, εφόσον το κράτος δεν έχει πρόθεση να κάνει σωστά το καθήκον του και δεν ένταξε τους ανθρώπους αυτούς σε πλήρη προγράμματα αφομοίωσης και ένταξης στην κοινωνία, αλλ’αντιθέτως απλώς τους παραχώρησε πλήρεις κατοικίες, λογικό ήταν να συμβεί αυτό που πράγματι συνέβη: μπήκαν δήθεν για να κατοικήσουν, κι έφυγαν παίρνοντας μαζί τους ό,τι μπορούσαν να πουλήσουν, ακόμη και τα κουφώματα.
Είναι παραπάνω από απαράδεκτα τα προνόμια που έχουν οι διάφοροι μη-Έλληνες αναγνωρισμένοι ως νόμιμοι πολίτες του ελληνικού κράτους, όχι αυτά καθ’αυτά, αλλά ειδικά συγκρινόμενα με τους αποκλεισμούς στους οποίους υπόκεινται οι Έλληνες πολίτες του ελληνικού κράτους.
Στους δε πρώτους παραχωρούνται ολοκαίνουριες κατοικίες, ενώ στους δεύτερους το ίδιο το κράτος στηρίζει τις τράπεζες οι οποίες θέλουν να τους πάρουν το σπίτι και να τους αφήσουν στο δρόμο.
Οι δε πρώτοι έχουν άμεση ιατρική περίθαλψη, ενώ οι δεύτεροι πρέπει να πληρώσουν επίσκεψη ακόμη και στα δημόσια νοσοκομεία και πρέπει να τηρούν τις τάδε προδιαργαφές προκειμένου να δικαιούνται δωρεάν ακρόαση και να τους γράψει ο γιατρός τα φάρμακά τους (αν έχεις κρυώσει, ας γίνει πνευμονία, κι αν έχεις πρόβλημα, πέθανε επειδή τα φάρμακά σου είναι ακριβά και δεν έχεις να τα αγοράσεις).
Οι δε πρώτοι κυκλοφορούν ελεύθεροι, ανύπαρτκοι για το κράτος, εφόσον οι περισσότεροι δεν είναι εγγεγραμμένοι πουθενά, ενώ οι δεύτεροι είναι πλήρως φακελωμένοι και τα όργανα του κράτους μπορούν να ελέγχουν ακόμη και τις προσωπικές τηλεφωνικές συνομιλίες μας.
Οι δε πρώτοι αφήνονται να γκετοποιούν ολόκληρες περιοχές, ν’ασκούν κάθε παράνομη πράξη και να μην διώκονται από κανέναν, ενώ οι δεύτεροι αν αρνηθούν να υπακούσουν στους νόμους του κράτους διώκονται από κάθε όργανό του (δεν πληρώνεις το χαράτσι, θα σού’ρθει στην παρακράτηση φόρου απ’την εφορία, δεν κάνεις φορολογική δήλωση, θα πληρώσεις το φόρο είτε το θέλεις είτε όχι στον ΦΠΑ των αναλώσιμων που θ’αγοράσεις απ’το super market).
Οι δε πρώτοι μπορούν σε περιπτώσεις ν’απολαμβάνουν αγαθά του σύγχρονου πολιτισμού δωρεάν, υποκλέβοντάς τα, όπως η ύδρευση κι ο ηλεκτρισμός, κι αν τους πιάσουν απλώς τους κόβουν τη σύνδεση, την οποία επανασυνδέουν, αλλά οι δεύτεροι πρέπει να πληρώνουν αυξημένους φόρους, κι αν αρνηθούν να πληρώσουν ή προσπαθήσουν να υποκλέψουν, είτε πληρώνουν μεγάλα ποσά ως πρόστιμα ή φυλακίζονται και αμαυρώνεται το ποινικό τους μητρώο.
Τελικό συμπέρασμα των παραπάνω: το κράτος είναι ο απόλυτος μονάρχης, είτε το θέλουμε, είτε όχι. Το κράτος μπορεί να διώξει όσους παραβιάζουν τα δικαιώματα του λαού του, ή μπορεί το ίδιο το κράτος να εξαθλιώσει το λαό του με τα πιο άδικα, ακόμη και παράνομα οικονομικά μέτρα (πχ μνημόνιο). Το κράτος μπορεί να δανειστεί απ’τις τράπεζες, υποθηκεύοντας την περιουσία του λαού, το ίδιο το κράτος μπορεί και ν’αρνηθεί την αποπληρωμή του χρέους, χωρίς να έχει καμία επίπτωση και μη αναγνωρίζοντας τα συμβόλαια που κατέχουν οι δανειστές του. Οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα να μην αναγνωρίζει το κράτος, όμως πώς το πράττει; Το να μην αναγνωρίζεις το κράτος συνεπάγεται την αποχή σου από κάθε κρατικό μηχανισμό: να μην πληρώνεις φόρους, όχι μόνο στην εφορία, αλλά να μην καταναλώνεις οτιδήποτε περιέχει Φόρο Προστιθέμενης Αξίας, συνεπάγεται να μην είσαι γραμμένος πουθενά για το κράτος, να μην υπάρχει αρχείο σου πουθενά. Για ποιον είναι εφικτό αυτό; Άλλωστε, η δική μας γνώμη δεν έχει καμία σημασία απέναντι στο μονάρχη. Ακόμη κι αν εμείς δεν θέλουμε να υπακούσουμε στους νόμους του κράτους, εκείνο έχει όλα τα μέσα για να μας εντοπίσει και να μας τιμωρήσει με τους δικούς του νόμους -αυτούς τους οποίους δεν θέλουμε να υπακούσουμε-, κι αυτό που θέλει και πρόκειται να κάνει, θα το κάνει χωρίς να μας λάβει υπ’όψη του. Ακόμη κι αν 4 εκατομμύρια κόσμου είναι έξω απ’τη βουλή και βρίζει τους εκλεγμένους του, εκείνοι θα κάνουν αυτό που θέλουν, κι όχι αυτό που πρέπει ή αυτό που θέλει ο κόσμος.
Για να μιλήσω συγκεκριμένα σε ότι αφορά την κατάσταση που έγινε αφορμή της επανεξέτασης του θέματος, εφόσον το κράτος αναγνωρίζει τους Αθίγγανους ως νόμιμους πολίτες του, και τους παρέχει το δικαίωμα τα παιδιά τους να θητούν στο ίδιο σχολείο με τα Ελληνόπουλα, οποιοσδήποτε κι αν αντιδράσει, η διαμαρτυρίες του θα πέσουν στο κενό. Αν οι γονείς στέλνουν επιστολές, επειλούν ή κάνουν οτιδήποτε άλλο, το κράτος αδιαφορεί. Τις αποφάσεις του τις έχει πάρει και είναι αμετάκλητες. Αν, πάλι, διαμαρτυρηθούν οι δάσκαλοι, οι καθηγητές, οι διευθυντές των σχολείων, ακόμη και πρύτανης να είναι, θα θεωρηθεί ότι δεν κάνει σωστά τη δουλειά που του ανατέθηκε και θα απολυθεί των καθηκόντων του με συνοπτικές διαδικασίες.
Απ’την άλλη μεριά, το ότι τα Αθιγγανάκια είναι απολίτιστα, άπλυτα και ζουν σε πρωτόγονες κοινωνίες δεν είναι δική τους ευθύνη, αλλά των γονέων τους που τα έμαθαν έτσι, κι επιμένουν στη διαιώνιση αυτής της κατάστασης.
Είναι χρέος των δασκάλων να ειδοποιήσουν την κοινωνική πρόνοια κι εκείνη με τη σειρά της να κάνει το καθήκον της: ν’απομακρύνει αυτά τα παιδάκια απ’τους καταυλισμούς των Αθίγγανων και να τα βάζει σε κρατικά ιδρύματα ή κοιτώνες φιλοξενίας ή, στην ύστατη περίπτωση, να τα στείλει σε σωστές οικογένειες να τα μεγαλώσουν ανθρώπινα, εφόσον το βασικότερο πρόβλημα όσων υστεριάζουν γι’αυτή την κατάσταση είναι η αδύνατη ένταξή τους στην ελληνική κοινωνία κι όχι η φυλετική τους μογγολική καταγωγή. Κατά πόσο, βέβαια, είναι εφικτό αυτό τη στιγμή που κι οι Έλληνες σε λίγο θ’αναγκάζονται να κλέβουν ο ένας απ’τον άλλο για να ζήσουν τις οικογένειές τους, δεν γνωρίζω, αλλά τουλάχιστον αυτό έπρεπε να είχε γίνει εδώ και τόσα χρόνια που κινούνταν το χρήμα στην αγορά κι ο Έλληνας ζούσε τουλάχιστον αξιοπρεπώς. Επίσης, λύση δεν είναι η περιθωριοποίηση των Αθίγγανων, διότι εκεί η δράση τους γίνεται ανεξέλεγκτη με τα αποτελέσματα που γνωρίζουμε.
Επιπλέον ούτε κι οι Έλληνες ανέχονται τα παιδιά τους να φοιτούν στα ίδια σχολεία με Αθιγγανάκια, όμως, οι κύριοι των βορείων προαστίων ας αναλογιστούν ότι τα παιδάκια των Ελλήνων στο κέντρο πηγαίνουν στα ίδια σχολεία, όχι με Αθιγγανάκια που είναι απολίτιστα και άπλυτα, αλλά με Πακιστανάκια που κουβαλάνε ηπατίττιδα ή οποιαδήποτε άλλη λοιμώδη νόσο ή ασθένεια, δεν έχουν την ίδια θρησκεία (κανείς δεν ξεχνά την περίφημη υποχρεωτική λιτανεία στον Αλλάχ που επέβαλλαν δασκάλες σε παιδιά δημοτικών πριν μερικούς μήνες), ούτε καν μιλούν την ίδια γλώσσα. Και πριν προλάβει κάποιος να πει «ας μετακομίσουν απ’το κέντρο στα προάστια όπου δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα», υπάρχουν δυο ουσιαστικά ερωτήματα που τίθενται από κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο: α) αν φύγουν όλοι απ’το κέντρο, ποιοι θα μείνουν; Αντί να κρατήσουμε τις περιοχές μας, θα τις παραδόσουμε αμαχητί στους ξένους; και β) τι σας κάνει να πιστεύετε πως έχετε πολύ καιρό μέχρι τα Πακιστανάκια να έρθουν και στα σχολεία των προαστίων;
Εν ολίγοις, συνηθίστε τους, διότι τα χειρότερα έρχονται…
Μόνιμη λύση στο πρόβλημα των Αθίγγανων υπάρχει, και την θέλουν κι οι ίδιοι, αλλά δεν έχουν μέσα πίεσης να την επιδιώξουν. Η εγκαθίδρυση ενός αποκλειστικά Αθιγγανικού κράτους, όπου θα μετοικίσουν όλοι οι Αθίγγανοι, οι Ρομά και οι λοιπές φυλές τους από όλον τον κόσμο.
Το πού θα ιδρυθεί αυτό το κράτος, δεν είναι δικό μου καθήκον για να φέρω εις πέρας, άρα και δεν μπορώ να το απαντήσω. Η μόνη προϋπόθεση που θα είχα να θέσω θα ήταν η εξής: ο ζωτικός χώρος αυτού του κράτους να μην καταλαμβάνει επεκτατικώς τον ζωτικό χώρο άλλου κράτους (πχ Ισραήλ).
Το αν αυτό το κράτος θα είναι αυτόνομο ή προτεκτοράτο καμιάς μεγάλης δύναμης, δεν μας αφορά, εφόσον δεν θα εξακολουθούν να ζουν παρασιτικά εις βάρος μας. Εάν θα έχουν Σύνταγμα, δικαιοσύνη, εργασία, παραγωγή κλπ, επίσης δεν μας αφορά για τον ίδιο λόγο. Εάν ζουν μόνοι τους, χωρίς να ενοχλούν τους υπόλοιπους, γείτονες και μη, λαούς, ακόμη κι αν σφάζονται αναμεταξύ τους, απλά δεν μας ενδιαφέρει. Δικαίωμά τους είναι άλλωστε να κάνουν ό,τι θέλουν στο ζωτικό τους χώρο.
Κάποιοι μπορεί να ενίστανται στα παραπάνω, προβάλλοντας το επιχείρημα ότι μπορεί το κράτος των Αθίγγανων να γίνει η Μέκκα του παράνομου εμπορίου όπλων, ναρκωτικών, σωματεμπορίας και πάσης φύσεως εγκληματικής ενέργειας. Εάν η αστυνόμευση του εκάστοτε άλλου κράτους –εν προκειμένω του ελληνικού- είναι επαρκής, αφοσιωμένη και συνεπής στο καθήκον της, δηλαδή στην καταστολή κι εξάλειψη της εγκληματικότητας, οι Αθίγγανοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα όπλα για να αλληλοφονευθούν, να πιουν όλα τα ναρκωτικά για να ξεχάσουν τον πόνο τους κοκ. Επίσης δεν μας ενδιαφέρει.
Εν ολίγοις, η δική μας θέση είναι με το μέρος του δικαίου. Ούτε οι Αθίγγανοι φταίνε για την κατάντια τους, αλλά το κράτος που δεν μερίμνησε ούτε για να εκπολιτιστούν, κι αν είδε ότι ειναι μη αναστρέψιμη η κατάστασή τους, όφειλε να τους απομακρύνει απ’τα σωθηκά του κι απ’το λαό του, αλλά ούτε κι ο κόσμος που αντιλαμβάνεται την κατάσταση έχει σανίδα σωτηρίας σ’αυτή τη φουρτούνα από μπελάδες που έχει μπλέξει, αλλά, κακά τα ψέμματα, κι ο ελληνικός λαός τόσα χρόνια, εφόσον είχε το μισθό του και καλοπερνούσε, δεν ενδιαφερόταν για τί έμελλε να γίνει στο όχι και τόσο μακρινό τελικά παρόν.
Στους περισσότερους Έλληνες αξίζει η εξαθλίωση που βιώνουν, διότι εκείνοι έφεραν την κατάσταση σ’αυτό το σημείο. Το λέμε και θα το επαναλαμβάνουμε όσο χρειάζεται, ότι εφόσον ο ίδιος κόσμος που έφερε την κατάσταση στο απροχώρητο, τώρα υστεριάζει με «εθνικιστικές» κορώνες και δήθεν ψήφους διαμαρτυρίας.
Όταν κάτι δεν μας αρέσει, φροντίζουμε να το διορθώσουμε ή να το αλλάξουμε. Κι εφόσον το συγκεκριμένο σύστημα δεν αλλάζει, οφείλουμε να το ανατρέψουμε. Χωρίς πόρους και, πάνω απ’όλα, χωρίς ικανά άτομα γι’αυτό το σκοπό και στόχο, οι Έλληνες θα υποφέρουν τα δεινά που μόνοι επέλεξαν για τη μοίρα και το μέλλον τους.
Η δυστυχία είναι ότι μαζί τους θα υποφέρουν οι γενιές του παρελθόντος που έχτισαν αυτή τη χώρα κι οι γενιές του μέλλοντος που είτε γεννήθηκαν και μεγαλώνουν, είτε δεν θα γεννηθούν ποτέ.
Ελίνα ΓΚ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s